Pesanan Pemimpin Terdahulu


"Saya dahulu telah berkata, kita hendaklah berbaik-baik dengan bangsa lain dalam pekerjaan mencari nafkah, tetapi di sebalik itu kita mesti ingat bahawa negara ini negara Melayu yang mesti kita utamakan".- Dato' Onn
Jaafar


"Sejarah telah membuktikan bahawa orang Melayu berjiran dengan orang bukan Melayu lebih daripada 200 tahun yang lalu. Kita duduk bersama-sama dan berjiran dengan pelbagai kaum di negara ini. Bagi saya, kejayaan itu memerlukan kepada beribu-ribu kepala, beribu-ribu hati dan beratus-ratus ribu tangan yang perlu digabungkan menjadi satu dan tunggal supaya faedah-faedah dan cita-cita kita itu tercapai dengan sempurnanya". - Almarhum Tunku Abdul Rahman Putra al-Haj.

13 Mac 2009

KULIAH PENGUKUHAN CTU 553

Kepada semua pelajar yang mengambil kursus CTU 553 Hubungan Etnik dijemput untuk menghadiri program anjuran CITU seperti berikut:
1. TARIKH : 17 MAC 2009
2. MASA : 8.30-10.30 MALAM
3. TEMPAT : DEWAN SRI BUDIMAN
4. PENCERAMAH: Y.Bhg. Prof Dr.Osman Bakar (UM)
5. TAJUK : HUBUNGAN ETNIK: ISU DAN CABARAN DI MALAYSIA

Bas di sediakan.
Makanana juga disediakan
Kehadiran diambil.

SEMUA PELAJAR DIHARAP MEMBERIKAN SOKONGAN. DATANGLAH BERAMAI-RAMAI. KEHADIRAN ADALAH WAJIB 9KECUALI YANG ADA KELAS ATAU TEST).

2 ulasan:

StrewberiManis berkata...

InsyaAllah kalau tiada aral melintang, sy cuba hadirkan diri
-Hannah ac2204e-

Pn Nurul Himmah Kassan berkata...

Tolong ingatkan kawan2 dan beritahu kepada mereka yang tak datang minggu lepas supaya datang ke Kuliah Pengukuhan ni. Kehadiran akan diambil juga.